چند تا مطلب عشقولانه
ب وبلاگ خودتون خوش اومدید نظر یادتون نره نظر تبلیغاتی حذف میشه دمتون گرم لوگوی مارو هم تو وبلاگ یا سایتتون بزارید

گاهی..!!

گاهی هر چه حرف می زنم باز هم کم است

گاهی هر چه می نویسم باز هم کم است

گاهی هر چه سکوت می کنم باز هم کم است

گاهی هر چه خیره خیره نگاه می کنم باز هم کم است
 
 
 

تــصـــور کــن تـــو روزی رو کـــه بــا هـمـدیــگــه می مونیم

می گیـم شــادیم و خوشبختیم ، مـا قــدر هم رو می دونیم

تــصـــور کــن یــکـی بـاشـیـم ، بــرامــون فــاصـلـه کـم شه

بــشــم حــوای خـوشـبـخـت و ... دلـت پـیـــش مـن آدم شه

بــریــم تـــا اوج آزادی ، تـــو دنــیـــای خــوشــی گـم شیم

تـو عشق و عادت و احساس ... ما اسطوره ی مردم شیم

هـمـه از مــا بـگـن هر جـا ، هـمـه بخوان که عـاشـق شن

بـرن دنـبـال خـوشبـختی ، تـو حـرفـا صــاف و صــادق شن

 

زیباترین تصویری که در زندگانیم دیدم نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود

زیباترین سخنی که شنیدم سکوت دوست داشتنی تو بود

زیباترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود

زیباترین انتظار زندگیم حسرت دیدار تو بود

زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودن بود

زیباترین هدیه عمرم محبت تو بود

زیباترین تنهاییم گریه برای تو بود

وزیباترین اعترافم

عشق تو بود

 

روزهای سختی رو میگذرونم...
وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود

نفسم
دنیایم
دلم. . .

ممنونم از شب رویا
که بازم وقت دلتنگی به دادم میرسه....!
ممنون از غم كه همیشه و هر جا با منه وتنهام نمی ذاره...
 
 
 
 
 
 
خوب به چشمهایش نگاه کنید ... از نزدیک!
دستانش را بگیرید!
آنقدر نزدیکش باشید که گرمای نفس هایش را حس کنید!
خوب عطرش را بو بکشید!
موقع بوسیدنش از ته دل ببوسیدش... از ته دل ببوییدش ... از ته دل لمسش کنید!
... از ته دل نگاهش کنید ... از ته دل صدایش کنید!
از تمام لحظات با هم بودن نهایت استفاده را بکنید!
روزی می رود ...
و حسرت همه ی اینهایی که گفتم در دلتان می ماند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 نشستم پای مشروب گفتن بخور بگو به

سلامتی اونی که دوستش دارم...

پیکو به لبم نزدیک کردم اما نخوردم!

ولی گفتم به سلامتیه اونی

که از وجودش نفس میکشم...

گفتن چرا نخوردی؟؟؟

سلامتیه اونو تو پاکی میخوام نه مستی!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

به چه می خندی عزیز !؟

به چه چیز !؟

به شكست دل من... !

یا به پیروزی خویش !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به نگاهم كه چه مستانه تو را باور كرد !؟

یا به افسونگریِ چشمانت...

كه مرا سوخت و خاكستر كرد...!؟

"به چه می خندی تو...؟"

به دل ساده ی من می خندی !؟

كه دگر تا به ابد نیز به فكر خود نیست !؟
به جفایت كه مرا زیر غرورت له كرد !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به هم آغوشی من با غم ها

یا به ...!

خنده دار است...بخند !!!

 

پارسال زیر باران، با او راه می رفتم ...

امّا...

امسال، راه رفتنش را با دیگری، زیر باران اشکهایم دیدم...

شاید باران پارسال، اشکهای شخصی دیگر بود!!!

 
 
 
 
 
 
دیدی که سخــــت نیســـــت تنها بدون مــــــــــن ؟!!  
         دیدی صبح می شود شب ها بدون مـــــــــن !! 
         این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند… 
            فرقی نمی کند با مــــــن …بدون مــــــن…
          دیــــــروز گر چه ســـــــخت امروزم هم گذشت …!!! 
        
طوری نمی شود فردا بدون مــــــن !!! هه
 

 

اونایی که اهل عشقن بزنن رو عکس زیر

Top Blog

زدید رو عکس یه صفحه باز میشه

اونجا [vote] رو بزنید

 

 



نظرات شما عزیزان:

reyhaneh
ساعت15:10---29 آذر 1391
سلام وبت خدایی خیلی خوبه اگه دوس داشتی به منم سر بزن و نظر یادت نره.





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,ساعت 14:42 توسط MoBiN |